Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najwyższej jakości, jednak niektóre rodzaje produktów np. wózki dziecięce, ze względu na fakt użytkowania w różnych warunkach zewnętrznych, narażone są na różnego rodzaju uszkodzenia. Prawidłowe funkcjonowanie wózka uzależnione jest oczywiście od jego jakości, ale również od sposobu użytkowania. Przed pierwszym użyciem produktu zapoznaj się z instrukcją obsługi, która jest fabrycznie dołączona do każdego produktu i zachowaj ją na później.
Nasze instrukcje oprócz standardowej obsługi produktu zawierają również dział „Konserwacja”, który jest szczególnie ważny, jeśli chcemy aby nasz produkt był sprawny przez cały okres użytkowania, a nawet dłużej. Zasady prawidłowej konserwacji są szczególnie ważne w przypadku wózków wielofunkcyjnych i spacerowych, które ze względu na swoje przeznaczenie (użytkowanie na zewnątrz przy różnych warunkach atmosferycznych) narażone są na działanie wielu czynników, mogących skrócić ich żywotność.
Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją producencką na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej będącej częścią instrukcji obsługi. Możecie się Państwo zapoznać się z nimi przed dokonaniem zakupu bądź w sklepie (instrukcje obsługi są dołączone do produktów) lub pobierając instrukcję danego produktu z karty produktu na naszej stronie internetowej.
Reklamacje z tytułu gwarancji należy składać w punkcie sprzedaży, w którym zakupiliście Państwo produkt. Składając reklamację należy okazać prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu potwierdzający jego datę. Obowiązkiem sprzedawcy jest przyjęcie reklamacji i zgłoszenie jej w naszym serwisie. Naprawy wykonujemy najszybciej jak to jest możliwe, aby do minimum skrócić Państwu dyskomfort braku produktu. Większość sklepów stacjonarnych dysponuje wózkami zastępczymi na czas naprawy.
Niezależnie od gwarancji, przysługuje Państwu prawo do reklamacji z tytułu rękojmi przez okres 24 miesięcy. Takie roszczenie należy kierować bezpośrednio do sprzedawcy. Istnieją jednak zasadnicze różnice między gwarancją a rękojmią. Aby dowiedzieć się więcej odwiedź stronę internetową Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta.
Świadczymy również usługi napraw pogwarancyjnych. Wyceny takich napraw dokonywane są indywidualnie w zależności od użytych części i czasu naprawy. Jeśli potrzebujesz naprawy, a okres gwarancji już minął wyślij e-mail na adres serwis@euro-cart.eu i opisz uszkodzenie. Pomocne będzie również załączenie zdjęć uszkodzonych elementów i podanie numeru telefonu. Nasz serwisant skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółów. Być może uszkodzenie jest na tyle łatwe w naprawie, że wystarczy instruktaż telefoniczny.
Jeśli reklamacja lub naprawa pogwarancyjna wymaga od Ciebie wysłania produktu firma kurierską, pamiętaj, aby bezwzględnie spakować produkt karton (oryginalny lub zamiennik) dopasowany do gabarytów produktu tak, aby nie było zbędnego luzu, i aby żaden element nie wystawał, ani nie wybrzuszał kartonu. Nadmierny luz w kartonie należy wypełnić przeznaczonymi do tego uniwersalnymi wypełniaczami. Produkt przed umieszczeniem w kartonie należy spakować w worek foliowy (ściany kartonu są szorstkie i mogą spowodować przetarcia tapicerki lub uszkodzenie powłoki lakierniczej). Nasz serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i zabrudzenia produktu, powstałe podczas przesyłki kurierskiej, wynikające z niewłaściwego jego spakowania.